2015. április 15., szerda

Köszöntö!

Drágaságaim!

Meg kell mondjam, igen sokat gondolkodtam azon, hogy tényleg meg kéne-e nyitnom-e blognak a kapuit. Mivel ilyet még nem csináltam. És, ahogy látom, már mindenki számára világos lehet, a világháló padlásig van tele az effajta véleménykifejtős okosságokkal, igényesekkel és... kevésbé igényesekkel. 
Mégis úgy döntöttem, hogy megpróbálom, így most ünnepélyesen megnyitom szerény kis blogom kapuit, és reménykedem, hogy én is majd az első csoportba tartozhatom. És sokatoknak okoz majd nagy örömöt.
Tőlem majd kérhettek kritikát az irományaitokról, illetve kategóriákat hozok létre a blogoknak. Mindenesetre megpróbálok élvezetes időtöltési lehetőséget nyújtani, tanácsokkal és segítségekkel szolgálni.
Miután sikerült ezt ilyen szépen megfogalmaznom, itt le is zárnám ezt a kisebb monológot, és remélem, megjön a kedvetek:)
Csók:
Kristen128.
 
Erre a bejegyzésre nyugodtan írhatjátok a blogotok nevét. :) 
És, ahogy időm engedi hozom is a véleményemet és, hogy milyen kategóriába raktalak benneteket. Remélem Sokatok jelentkezik ide.
 

1 megjegyzés:

  1. Én benne vagyok Kristen. :) Lássunk hozzá. Nem is tudom melyik bloggal is kezdjem. Legyen a Bri Bridgit történetei.
    www.bribridgit25.blogspot.com
    Jó munkát. ;)

    VálaszTörlés